Un antrenor personal te poate ajuta să îți găsești ritmul antrenamentelor

Un antrenor personal te poate ajuta să îți găsești ritmul antrenamentelor

Un antrenor personal te poate ajuta să îți găsești ritmul antrenamentelor

Întotdeauna vor exista exerciții fizice de care te vei bucura mai mult decât altele. Însă, chiar și cele mai puțin plăcute sunt necesare pentru un antrenament optim. Un antrenor personal va putea să te ajute să adaptezi planul de antrenament, astfel încât să îți găsești ritmul potrivit. Vei avea nevoie de ajutorul lui pentru a te încuraja să faci exercițiile cele mai bune pentru a-ți atinge obiectivele.

Antrenorul îți va stabili rutina de antrenament

Rutina de antrenament constă în numărul de antrenamente pe săptămână, ce tip de exerciții faci și dacă ai obiective sau planuri specifice. Pentru început, un antrenor personal oradea se va asigura că rutina ta se potrivește cu stilul tău de viață. Nu este indicat să te suprasoliciți sau să ajungi în stadiul în care să faci exerciții care nu se potrivesc cu programul sau obiectivele tale.

Dacă ai un program încărcat, atunci s-ar putea să fie nevoie să te antrenezi mai rar. Cu toate acestea, antrenorul va ști cu exactitate cum să planifice antrenamentele și fiecare tip de exercițiu în parte.

Îți va determina durata, frecvența și intensitatea exercițiilor fizice

Antrenorul tău personal îți va determina atât durata, cât și frecvența și intensitatea antrenamentelor. Un antrenament ar trebui să dureze între 30-60 de minute. Sesiunile mai lungi pot duce la dureri musculare și oboseală. Sesiunile mai mici tind să ardă mai multe calorii, dar nu îți vor oferi suficient timp pentru a construi masa musculară.

Antrenorul îți va planifica frecvența antrenamentelor în funcție de obiectivele pe care dorești să le atingi. Dacă dorești să pierzi în greutate, atunci s-ar putea să ai nevoie doar de două sesiuni pe săptămână. Dacă încerci să câștigi masă musculară, va trebui să crești frecvența antrenamentelor.

De asemenea, antrenorul îți va stabili gradul de intensitate al exercițiilor fizice. Există diferite niveluri de intensitate, inclusiv intensitate scăzută, moderată, ridicată și sprint. Intensitatea scăzută presupune să nu forțezi, în timp ce intensitatea ridicată este cea în care te forțezi cu adevărat în timpul antrenamentului tău.

Vei ști care sunt zilele de odihnă

Dacă lucrezi din greu la rutina de fitness, probabil că te vei simți obosit după fiecare antrenament. Acest lucru este normal și perfect în regulă. Dar nu ar trebui să te forțezi prea mult fără să acorzi corpului tău câteva zile de odihnă. Aceste zile de odihnă permit mușchilor tăi să se recupereze și să se vindece înainte de a-i lucra din nou. Antrenorul tău va ști cum să îți planifice antrenamentele, astfel încât să îți găsești ritmul și să îți gestionezi cu ușurință zilele de odihnă.

Indiferent că optezi pentru fitness oradea ori crossfit oradea, ai nevoie de ajutor pentru ca munca ta să aibă rezultate. Lucrul cu un antrenor personal îți va oferi impulsul de care ai nevoie pentru a-ți găsi ritmul și a te antrena.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.