Antrenament Functional

Zsiros Robert - Antrenor personal oradea

PLAN DE ANTRENAMENT

Timpuri noi, greutati nemaiintalnite…toate duc la cautarea solutiilor noi, inovatoare. Intalnim din ce in ce mai des, pe langa acele persoane care in mod traditional s-au luptat cu greutatea, si persoana activa, care din cauza situatiei contemporane, sau al jobului solicitant ajunge sa stea nemiscat cate 10-14 ore pe zi, legat de un scaun si de un monitor. Home office. Da, recunoastem ca are multe avantaje, dar si dezavantajele apar inevitabil.

Compensand lipsa de miscare, este rational ca facem eforturi si ne programam o iesire la fotbal, o sesiune de tenis, sau ceva ce era normal si placut pana acum ceva timp, si nu intelegem de ce apar mai des accidentarile, durerile in urma acestor antrenamente

Fara doar si poate, recomand antrenamentele alternative cu greutati , si antrenamentele de intensitate mare. (HIIT)

Trebuie sa va recunosc ca aceste neplaceri nu sunt tolerate deloc de noi, de antrenorii functionali. Sustin raspicat ca nu este acceptabila durerea sau accidentarea in timpul antrenamentelor! Scopul antrenamentului functional este ca fiecare sa isi ridice nivelul de rezistenta in limita pregatirii pe care o are, fiind ghidat de antrenorul care este acolo pentru al il invata cum anume sa faca asta.

Pentru ca mi se pare ca in continuare sunt multe neintelegeri privind antrenamentul functional sau crossfit cum este denumit in vest, as vrea sa detaliez punctual ideile mele de baza, pe care le respect intocmai.

*Antrenamentul functional cuprinde seturi de exercitii fizice realizate sub forma de circuit.

* Aceste exercitii sunt foarte diversificate, incepand cu cele care lucreaza cu propria greutate a corpului pana la cele care utilizeaza diverse obiecte si accesorii cum ar fi TRX, BOSU, fitball, gantere, bare, kettlebell, benzi elastice, corzi, franghii, spaliere, scari suspendate sau orice va trece prin minte, pentru a evita monotonia si plictiseala. * Intensitatea acestor exercitii poate sa ajunga chiar si la 165 BPM, dar evident sunt destule de intensitate mica si medie de 125 BPM. 

Zsiros Robert Antrenor personal oradea

*Pentru ca mi se pare ca in continuare sunt multe neintelegeri privind antrenamentul functional sau crossfit cum este denumit in vest, as vrea sa detaliez punctual ideile mele de baza, pe care le respect intocmai. *Antrenamentul functional cuprinde seturi de exercitii fizice realizate sub forma de circuit.

* Aceste exercitii sunt foarte diversificate, incepand cu cele care lucreaza cu propria greutate a corpului pana la cele care utilizeaza diverse obiecte si accesorii cum ar fi TRX, BOSU, fitball, gantere, bare, kettlebell, benzi elastice, corzi, franghii, spaliere, scari suspendate sau orice va trece prin minte, pentru a evita monotonia si plictiseala. * Intensitatea acestor exercitii poate sa ajunga chiar si la 165 BPM, dar evident sunt destule de intensitate mica si medie de 125 BPM. 

*Ai observat dupa o perioada mai lunga de stat la pat de exemplu, ca in prima zi cand ai iesit ai ametit, ai scapat toate din mana sau de la miscarea rapida al masinii pe serpentine ai simtit greata?

Trebuie sa stiti ca antrenamentul functional este menit sa imbunatateasca si aceste neplaceri. Este un antrenament complex de dezvoltare a tuturor calitatilor motrice, incluzand si rezistenta la efort, viteza de executie, coordonarea, indemanarea.

* Este un antrenament recomandat tuturor, cu specificarea ca incepatorii trebuie sa fie atenti ca sa execute miscarile intr-un ritm mai lent si controlat pentru ca sa invete corect executia miscarilor, tocmai pentru a evita accidentarile.

Antrenor Personal - Crossfit Oradea

* Antrenamentul functional imbunatateste activitatea inimii, a plamanilor, a reflexelor si la nivel celebral, cognitiv si dezvolta armonios, proportional corpul. * Acest tip de antrenament insotit cu o alimentatie adecvata…adica echilibrata, diversificata si personalizata, nu are cum sa nu dea randament si rezultate vizibile, intr-un timp rational.

 

Fittnes Oradea
  • Plan de 8 antrenamente pe luna
  • Plan de 12 antrenamente pe luna
  • Plan de 16 antrenamente pe luna

Tel: +40752544186